släktträff

Har typ blivit förkyld, ush!!! Näsan rinner och hostar lite..
Idag har jag iaf varit hos mammas faster som fyllde år i tisdags, trevligt. Träffade mass släktingar.
Det va kul att se Nicklas, mammas kusin, som man inte sätt på jättelänge. Han e runt 20 - 25 och har två barn..
Direkt när jag såg Nicklas så tänkte jag "vänta.. vad gör Isaac här? NEEEJ!!! Det är ju Nicklas!!!".
Isaac, är en som går i skolan...
Känner mig verkligen mini, då menar jag mini, när jag står bredvid Nicklas, jag är runt 155 cm och han är runt 2 meter!! Känner mig verkligen kortis!!!

Inte så himla bra bild men denna får duga, han till höger är Nicklas och han till vänster är hans pappa (mammas farbror) Kenny.


Aja, måste slå in Andrés present nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0