.

Hello!
Har varit dålig på att skriva de senaste dagarna. Sitter just nu och käkar ett äpple (som även e min lunch) orkar inte fixa något...
Kort sumering av denna vecka:
Måndag: ganska lugn dag, med en lektion och styrelsemöte efter det.
Tisdag: Programdag med inriktning med miljö.
Onsdag: engelska och historia redovisning...
Torsdag: programdag inriktnong Sex och samlevnad. huddinge ungdomsmottagning och RFSL/HBT (Homo-, bi- och transsexuella) kom till oss...
Fredag: inte så mkt i skolan, eller ett språkhistoria prov i svenska som gick bra.. Kvällen var jag hemma hos Martin.. Igår var jag med Martin på reptilmässa (bilder kommer)... Hittade 2 ormar som jag vill ha!!!!  På kvällen var vi hemma hos mig och spelade lite spel och tittade på fotboll.
Idag: inte så mkt, ta det lugnt. Ska åka med Martin hem till hans syster Laura i Södertälje och käka lite middag, nicenice =)

Hoppas alla har det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0