skolstart

Hello!
Skolan började ju idag, den var helt okej förutom den tre timmar långa håltimmen som var tråkig att bara sitta och göra ingenting...
På historian tittade vi på någon film om Sveriges framväxt eúnder 1600 talet.
Engelskan då skulle vi skriva typ rim?
Matten så gick vi igenom andragradsekvationer, kände att jag fattade genomgången..
Hade ju ingen teckenspråk (som var skönt), orkade inte med en håltimme till i en och en halvtimme..
När jag kom hem satte jag mig framför tven och chillade...

Imorgon har jag bara en lektion, idrott, eftersom vi har halv studiedag imorgon.. onödigt, eller??
funderar på om jag ska gyma lite efter idrotten och sedan blir det hem och baka eftersom släkten kommer på lördag. Och ska fira mig och min kusin Lucas som fyllde år den 3 januari..
kanske ska dra in till stan och se om jag kan hitta en pressent till honom efter plugget?? men vill nog gyma först..

Funderar på om jag ska sätta på en film och ta det lite galet lugnt..

Det blir nog denna film, The Nightmare Before Christmas som jag fick utav min bror André i julklapp.


kram

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0