bara klaga?

Hello!

Sitter i skolan och väntar på att tecknspråklektionen ska börja.. Funderar på att skolkan, för orkar verkligen inte med individuellt val idag..!!! Fast vore inte så bra om jag gjorde det, för på torsdag har jag ju prov i teckenspråk historia...
Orkar nästan aldrig gå på teckenspråket eftersom jag varje tisdag och torsdag måste vänta kanske en timme och 45 minuter och pga mörkret...

Vet inte vad jag ska plugga på.. kan inte skriva så mkt på historian då jag har den hemma, matte orkar jag inte just nu, svenskan orkar jag inte heller men måste göra klart den och så måste jag skriva klart om min utveckling till mänken...

Gahh!! känner mig verkligen på klaghumör!!

Även fast jag hade lång sovmorgon idag (till 12.40) så vaknade jag klockan 7 typ.. är trött!!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0