Helg

Hello!!
Den här helgen har varit ganska bra.
I fredags satt jag och pluggade och tittade på idol, Erika vann :D
Fredag var en speciell dag, för i fredags fyllde Monika 17 år, så stort grattis till henne!!


I lördags var jag och Monika i stan och fikade, det blev Browni och mjukglass (som blev min lunch), och så fick hon min present som var ett fotoalbum, lite utskrivna bilder och något som liknar en kamera.
Trevligt hade vi iaf.

Igår var jag, mamma och brorsan i Forum Nacka, JOBBIGT DET VAR!! Va helt slut när jag kom hem efter allt julshopande! Några julklappar blev det iaf, plus så köpte jag en av mina favorit hårprodukter där Osis+ Dust it
Det är typ som hårvax, fast bättre, det kladdar inte. Pulvert är typ havssalt, som ska vara bra för håret.

Idag har varit en ganska bra dag, fick en lång och skön sovmorgon, precis som jag har på måndagar. Vi hade en kort rättskunskap eftersom det är onödigt att börja på något nytt precis innan lovet.
Imorgon har jag matteprov, det kommer nog gå bra tror jag, har koll på detmesta. Vi har prov i algebra.
På mänken tittar vi på "pans laburint", konstig film på spanska, men aja... den är väl helt okej.

Nu ska jag fortsätta plugga.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0