Helg

Hello!!
Denna helg har varit bra.
I fredags hade vi programdag och min klass åkte till mordensa museet och tittade på en utställning av Slvador Dali. Vi gick bara till halv tolv. Efter museet tog vi bussen till centralen där alla gick åt olika håll. Jag och Julia gick in på donken och käkade. Efter det så gick jag och köpte en present till Monika som fyller 17 på fredag ;).
Martin sov över hos mig mellan fredag och lördag, mys!
 Här är en tavla som Dali målat.

I lördsgs träffade jag Elina och såg på New Moon, lika bra som förra gången jag såg den :P
Det va trevligt, fikade och köpte lite godis och kakor på "The English Shop". Elina sov över hos mig, så att hon inte behövde åka enda till nynäs på kvällen. (lägger upp lite bilder senare).

Idag har jag inte gjort ngt speciellt. Mest tagit det lugnt, läst, försökt pluggat.
Imorgon är det skola igen, har sovmorgon till 12:50, skönt.

Hoppas ni har haft en bra helg.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0