Jullov

Hello!

Idag har jag äntligen fått jullov!
Är trött, funderar på att ta en power-nap innan det blir åka iväg till Ikea med mamma, pappa o andré...
Eller så blir det farsta, får se..

Rektorn höll ett tal på kanske 40 min idag, men satt och gäspa... Han talar så sakta och har så långa tal..!

Sitter och lyssnar på radio, somvanligt är det Bandit 106,3 på som vanligt eller så brukar det vara 106,7 Rock klassiker på...

Denna termin har varit kanske mkt plugg, så man förtjänar vila!! Ska bli skönt att få sova ordentligt nu på lovet!!

Ush!! Det är inte långt kvar till jag fyller år!!! 11 januari då smäller det, då blir man 18.. Och jag som har sådan åldersnoja!! Vet ej vart den kom ifrån, men det känns lite motigt att bli ett år äldre... menmen, gamal måste man bli.. om jag inte skulle kunna bli vampyr, då jag kan vara 17 jättelänge!!! 
Jasper bite me!!!! haha, nä :P
Eller så kanske man ska bli varulv..?! Jacob transform me!!!

haha, nu börjar jag nästan prata i dagmössan..!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0