plugg??

Hello!
Det va ett tags sen jag skrev.
Sitter och väntar på att teckenspråket ska börja (16:15), orkar verkligen inte med teckenspråk just nu, fast det gör jag inte igentligen.. Klagar stämt och gändigt på att jag slutar så sent på tisdagar och torsdagar, 17:30 blää!!
Klagar mkt när det är mörkt ute, blir trött av mörkret.

Idag har varit en halv onödig dag, började 12.35 med engelska b, matten va inställd så jag gick hem och käkade lunch, då jag inte åt någon lunch innan engelskan.

Juste =D har fått skolkatalogen idag ;)

Igår 23.40 skickade jag in min samhälle.. Den blev inte alls bra, skulle börjat bättre när vi fick den för typ 6 veckor sedan. Men som alltid börjar man kanske 3 dagar innan, inte bra av mig!!

Kallt är det ute!! igår var det - 8 grader när jag gick till skolan.. så har tagit en dunjacka som jag "tagit" från min bror som vuxit ur den..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0