snart så

Hello!!
Imorgon är det julafton.. hm.. tiden har verkligen gått fort.. och snart så är man 18..

Funderar på att lägga mig snart, är trött, ska kanske gå och duscha först så att man känner sig fräsh imorgon.

På förmiddagen imorgon så ska jag, andré och pappa åka ner (ner?) till nynäs och säga god jul till lite släktingar. Sedan bär det hem för att se på Kalle Anka och så kommer morbror + familj, mormor och morfar och martin hem till oss..

Vad har jag gjort idag då??
Jo, jag sov över hos Martin, sedn gick jag hem för att slå in de sista paketen och julpynta...
Jag träffade Monika en kort stund för att ge varandra julklappar. Jag fick en Muse skiva av henne, tack Monika!!
Monika fick ett ljuse med doft av passion och oreo cookis, som hon kan smaska på när hon åker till ungern imorgon, ja hon åker till Ungern på julafton. Hon ska fira jul med sin släkt som bor i Ungern =)..

Nu ska jag försökta komma på ett rim till en julklapp till mamma och pappa och sedan hoppa in i duschsen och sedan gå och lägga mig..

GRATTIS TILL KUSIN REBECCA SOM FYLLER 15 ÅR IDAG!! STOR KRAM TILL HENNE <3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0