Vinter

Hello!!

Här är lite bilder från min och Martins promenad igår, mysigt :)
Martin va inte snäll mot mig :P han brottade ner mig i snön, haha :P



Idag var jag, mamma, pappa och André i farsta C och handlade lite julklappar. I farsta träffade jag Sofia från min gamla klass från högstadiet, kul!! och så träffade jag Pippi från min klass (SPBE08).
Imorgon så ska jag träffa Monika o hon ska få en julklapp.

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum, det tar lite lång tid för mig å städa, hittar alltid något annat som jag kan göra :P inte bra, haha:P

kram

Kommentarer
Postat av: Martin Guirguis

Haha vänta till dess du får tentaveckor! Då väljer många studenter (alla studenter som inte bor hemma) att städa istället för att plugga ;-)

2009-12-21 @ 02:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0