Walkers

Hello!!
Skolan idag va helt okej. På naturkunskapen tittade vi på en kort "film" om celler... Idrotten så hade vi styrketräning måste komma ihåg att göra styrketräningsprovet på fronter innan den 12 december..
På engelskan blev vi idelade i små grupper om 2 - 4 st för att sedan debattera om dödsstraff.
Några blev för och några emot.. Jag blev för, det gick ändå helt okej..
På svenskan var det redovisning om ismer.. Min grupp gjorde klart våran redovisning om naturalismen.. sedan var det nittiotalismen och mordenismen..
Cyklade till skolan så att jag snabbt skulle kunna komma hem, lämna mina idrottskläader och åka in till stan och leta lite efter julklappar..

Det blev inte så mkt köpt i stan, en julklapp till Martin och en till mamma.
Och så blev det Walkers Chips och Jelly Benns från "The English Shop" på söder till mig.
Mumsigt värre ;D



Till middag så blev det hämtmat. André åt kebab pizza, jag hamburgare o pommes och mamma åt sushi.



xoxo

Kommentarer
Postat av: Martin Guirguis

Skönt att du haft en bra dag älskling! Men du e dum som ska hålla på o slösa pengar på mig!!



Jättesöta bilder =D love you! <3

2009-11-28 @ 01:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0