KONSERTER!!!

  • Backyard Babies 28 januari
  • Billy Talent 5 februari
  • Rest In Sleaze 6 februari
  • Neverstore 4 mars
  • Kiss 12 juni

 


2010 kommer nog bli ett bra konsert år!!!
Ska iaf försöka sattsa att gå på RIS och Kiss!!
skulle jättegärna vilja se BT också, de är sjukt bra Live!!
Neverstore va det länge sedan man såg..!

Nu gäller det att spara pengar!!!

Kiss skulle vara så sjukt häftigt och coolt att se, missade dem när de var här sist.
Har frågat min morbror om han vill gå med mig (så får hoppas att han kan!), han är också ett stort Kiss fan =D




xoxo



Kommentarer
Postat av: Martin Guirguis

Kiss kan jag också tänka mig att gå och se ju =D

Beror på hur mkt man behöver lägga ut för plåtarna =)

2009-11-25 @ 09:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0