stan

Hello!

Helgen har varit bra :)
I fredags va jag som sagt i stan.
Igår var jag hemma hos Martin. Martin lagade middag, pasta och kött, jättegott va det.
Eftersom Martin och jag varit tillsammans i ett ½ år, så tände jag lite ljus i martins rum för mysig stämning. Och så blev Martin o jag sugna på godis o chips, så vi åkte till centrum och köpte lite gott och så satt vi med hela familjen Guirguis och pratade och hade det trevligt.

Idag så åkte jag och Martin in till stan och köpte julklappar. Vi skiljdes åt ett tag för att vi inte skulle vad vi handlade till varandra.
Jag har några julklappar kvar att köpa och så måste jag lämna tillbaks en grej som jag köpt till min bror, köpte en storlek för liten. Min bror har växt som ogräs det senaste året!!

Nu måste jag börja skriva på min samhälle b uppgift om konflikter och krig..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0