teckenspråk

Hello!!

Sitter just nu och vänter på att teckenspråk lektionen ska börja (16:15), sitter och skriver lite på en svenska uppgift om Naturalismen.. Imorgon blir det redovisning med min grupp (Sofia, Teele, Miccan och jag) på svenskan..
Det kommer nog gå bra, hoppas jag..!

Nästa helg blir det att se New Moon igen med Elina =D
Ska bli kul att träffa henne igen, det va länge sedan verkligen!!

Imorgon är inte en vanlig dag, imorgon har jag och Martin varit tillsammans 1 år och 6 månader <3
Massa kärlek till dig älskling!!!

Nu ska jag plugga vidare :)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Martin Guirguis

Haha ska du se den igen nästa helg redan?

Vilken dag älskling?



Älskar dig jättemkt!

Bästa 1 ½ år i mitt liv!! =D

2009-11-24 @ 15:33:52
Postat av: Martin Guirguis

Haha ska du se den igen nästa helg redan?

Vilken dag älskling?



Älskar dig jättemkt!

Bästa 1 ½ år i mitt liv!! =D

2009-11-24 @ 15:34:01
Postat av: Frida

haha, aa, ska se den igen nästa helg ;)

ska prata mer med Elina nästa vecka så ska vi bästamma dag ;)



Mitt bästa 1 ½ år <3

2009-11-24 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0