Turkisk peppar

Hello!
Kom hem för en liten stund sedan från skolan.
Vilket snöväder, eller hur? Nice med mer snö!! Me like!!
Har käkat lite turkisk peppar, efter tre st så blev det äckligt, haha :P


Det har varit en ganska bra dag idag.
Vad ska man ha som frågeställning till "transpordering av mat"?
Vad vill man veta?? HELP ME!!!

Tänkte skriva klart engelska grej nu och sedan ska jag läsa lite i rättskunskapsboken om arv.
Har lovat min bror att jag ska göra en kladdkaka till honom när han kommer hem från träningen vid nio.
Då kan jag passa på att käka lite smet, för kladdkakssmet är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gott!!! ♥

Är André och jag inte söta på dessa bilder? :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0