Födelsedag

Hello!!

Idag fyller jag 18, känns inget speciellt.
Av kusinerna så fick jag rosor (älskar rosor!!) och 800:- pressentkort till farsta centrum.
Av mormor och morfar har jag fått en hårdisk på 360 gig (I think), blommor, osthyvel, smörkniv.
Mamma, pappa o André fick jag ett spel (party Alias), kameraväska och något mer...

Lägger upp bilder på vad jag fått kan jag göra senare.. :)

I morse kom mamma in till mig med blommor och Merci choklad.
Av världens mest underbarste bror så fick jag 70 % choklad och marabou Helnöt.


Funderar på vad jag ska få av min älskade Martin.
Älskar dig Martin, otroligt mkt!!


Kommentarer
Postat av: Martin Guirguis

hihi det e en överaskning!

Men den kommer lite sent =/

2010-01-11 @ 15:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0