blääääääää!!!!

Hej!!
Det blir ingen Malta resa i sommar. De pengarna går istället till att renovera kök, badrum och klädkammare.
Vi har fått någon vattenläcka, jättekul.. eller inte...
När vi väl ska börja med renoveringen har jag fått lov av Martin att bo hemma hos han och hans familj tills renoveringen är klar, tack sötis <3 =)
Eftersom de kommer stänga av vattnet, så är det lite svårt att gå på toaletten och att duscha, tur att man har ett extra hem =)

Bild från Martins student.. Martins släktingar och jag =)


Jag är verkligen duktig på att inte plugga... jag har gjort vad som helst för att inte plugga, inte bra alls..
Men ska nog sätta igång och plugga efter detta inlägg..

Har hittat lite roliga och snygga kläder disegnat av Pete Wents, basist i Fall Out Boy (http://www.falloutboyrock.com/),
här är länken till sidan: http://www.clandestineindustries.com/xrx/body.php?module=store&id=69

Gillade denna tröja


Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0